Tuesday, September 16, 2008

MY BEST FREND...................



Chik Engku Nor Amiza bt Chik Engku Chik.......ni la kawan baik saye......dh 6 tahun aku kenal ngan die ni....dia la gak org 1st yang aku jmp mase mula2 aku mendaftar....xtau nk kate jdh ke ape...hahaha klo dier ni laki mesti dh lame aku ajak kapel hahaha gilor....mane tak nye....sampai2 je aku kat upm (heheh mengimbau kenangan lalu) @ specific sket kmr la...org pertama aku jmp mie la...tp wktu tu dier pendiam...aku sembang ngan mak dier jek...pas2 bler tgh mendaftar tgk2 same blk...ish2...kebetulan yg xdisangka...sejak tu la aku mule kawan ngan dier ni....3 sem ktorg rumate...n klo xsame blk pn ddk still dkt2...hahaha aku kan ske berjalan....mie xske rumate ngan aku sbb aku ni kan penyepah....huhuhu nk wat camne...mmg tu la karakter aku...tp aku cube gak berubah...skang ni pn dh ok sket...hehehhe berkat bebelan kwn2 kan...ape yg aku harap..aku dpt kawan ngan mie sampai bler2...sbb die la kwn aku YG PALING TERBAIK N BEST!!!!!!!! NURUL & MIE 4EVER...MUAHHHHHHHHH..............

4 comments:

orangorang said...

wah...mesti meow bangga membacanya kan. its good to have bestfreind tp bestfren saya kat korea. g mn ni???? huhu...rindulah pulak pada dia...

nurul said...

hehehehe xpe...xlama lg bestprend kamu akan plg juga....tp walau best pren saye ada kat cni, jarak kami jauh.....Mie...i mis u alot....lame dh kt xjmp....kamu asyik naik gng je huhuhuhu.....

Pink Itu Jambu said...

hahaha memang terharu baca post ko tuh nuru...nanti aku wat jugak cmtu..hihihihihihihi

nurul said...

heheheh itu ikhlas dari diri ku...wah...feeling gtu...

 
Blogger Templates by Wishafriend.com