Monday, September 22, 2008

hujan band ke the strokes

Semalam Jah tak puas ati ngan aku.... ktorg masing2 nk pertahankan ujan n the strokes.. aku cam biasa ar mesti ar menagkan ujan band sbb jah ckp ujan tiru the strokes.... ala biasa ar.... bukan tiru tp amik konsep je...tiru sket2 ape salahnye kan heheheh.sekurang2 nye ok ar tu orang Malaysia leh wat lagu yg leh dikatakan same ngan the strokes....hahaha ni klo mie n jah dgr mmg aku kene bahan lg huhuhu........mie pn sanggup belot satu group ngan jah.......hehehe....... hidup HUJAN BAND......CHAIYOK2!!!!!!!!........

4 comments:

orangorang said...

ada beberapa lagu je yang aku suke dr band ni mcm AKU SCANDAL,PAGI YANG GELAP,BILA AKU SUDAH TIADA & PAPA MAMA. lagu2 lain klu dengar lama2 boleh nak muntah sbb bosan. heheheh....

nurul said...

hey.....kamu pn dh join group jah gak ke.....ish xleh jd....xpe...bio la apa org nak kate ....idup indie band!!!!idop ujan band!!!!!!!!11 hahahaha....... fanatik siot......

Pink Itu Jambu said...

" bukan tiru tp amik konsep je...tiru sket2 ape salahnye kan heheheh."

masalahnya memang sebijik...aku x puas ati nih!!!!

nurul said...

cis kamu....ala xpe la....hehehee...

 
Blogger Templates by Wishafriend.com