Thursday, September 11, 2008

Hari Yang Bosan

Hari ni boleh dikatakan hari yang agak bosan ar.......masuk2 keje je byk sgt bende dh menanti...sume nk kene siap cepat...klo bende tu ader dpn mate xpe gak....hei.....geram2...salah aku ke klo aku ikut format yg dh di bagi...ntah ar..mesti dier piki aku bodoh...xkan xleh nk pikir kan...........huh...but i just follow the format....kang klo tuka kene marah gak....huh...bio je la...saba nurul...klo nk keje lame kene tahan ye sayang!!!!! harap2 cpt ar aku dpt keje lain yg ttp....maybe in this jabtn but not under this unit huh...serabut...antar negeri lg aku ske huhuuh....bler ar result perhilitan nk kuar ni...aku tau mgkn aku xdpt tp sape tau klo rezki kan...ntah ar...aku sbnrnye lg minat keje ngan perhilitan sbb aku sgt suke haiwan...but kt xtau situasi sbnr... kang dh keje br tau...agaknye aku ni mmg xsesuai keje kot hahahah...aku kene jd lectrr gak kot huhuhu tp mls nk blaja lg wat mase ni heheheh.... harap2 aku dpt kawen ngan org kaye atau aku jd kaye cpt heheheheh.........mimpi di siang n malam ari pn belom tentu dapat nurul kuikuikui.....

 
Blogger Templates by Wishafriend.com