Monday, September 8, 2008

aduh..........camne ni..........

td aida kol aku cakap dh jumpa umah.........
penin aku...aku xmau pindah tp nnt nk g keje susah........
xlarat dh nk kene bebel je.........
umah ni kat sentul, pangsapuri....aida kate besar, bersih n pemandangan dier cantek.... leh nampak klcc.... bayar pn ok ar 200 sekali api n air.... aida ajak pindah awal bulan depan tp aku nk ckp kat dier lps raye la........ huhuhu aku xsanggup nk ckp kt housemate aku skang aku nk pindah.....mesti nnt aku rindu kat mie........huhuhu ni la 1st time ktorg berpisah stlh 6 thn berkawan....hehhe plg jauh pn mie ddk kat kempas...tu pun aku leh jalan melawat ari2... hai...ni la namenye idup..........sbb yg penting lrt dpn umah je...jln xsampai 10 min.... chaiyok2!!!!! nuru...kamu pasti bleh......ujung minggu bleh la jumpe diorg ek....saba ye!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

orangorang said...

hahahaha...kiter rumet sekarang...tahniah!!!! (baca dengan perasaan bangga tau)

nurul said...

hehehehhe ya!!!!!!!! walau pelbagai halangan...kite dpt menepis nye hahahaha.... thanks aida sbb sanggup jd housemate aku n bg aku semangat hahahaha.

 
Blogger Templates by Wishafriend.com