Thursday, September 11, 2008

MAKCIK BARU

mase aku balik minggu lepas, ramai pakcik2 aku pn balik bersama isteri masing2. Hehehe nk merai kepulangan anak sedara kesayangan la katakan....pakcik aku yg jarang balik tu pn balik heheheh.maklumla akukan anak sedara kesayangan dier.......i lap u acik hehehe.... Andak aku pn balik bersama bini dier.....ei.....yg aku nyampah bukan nye nk tolong sgt.....tau komen je........adik aku si wani tu mmg bengang gler sampai xtgk muka pn...nsb baik aku ni jenis yg malas nk msk campur aku layan je la...tp sian gak kat wan, dier yg kene ngadap slalu....waktu sahur pn bleh dier bgn lg lambat dr aku.....at least tlg ar mak mentua tu...huhuhuhu.....nasib la opah aku tu jns xkesah.hrp2 aku klo dh kawen nnt dpt mak mentua cam opah heheheh.........

0 comments:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com