Thursday, November 27, 2008

-THURSDAY MADNESS-

Fuh...arini mmg ari kamis yang sangat akan aku ingat....mana tak nye...pg2 lagi aku dh bangun lambat...bangun kol 7.30...mula2 dh macam malas nk g keje tp disbbkan ada meting terpaksa gak pegi, sampai opis kol 8.01..merah tu...aku cume sempat cuci muka, gosok gigi n tuka tut je hehehe.. mandi pn xsempat huhu kemas katil apatah lg hahaha....pakai2 baju n terus g...ms naik escalator br perasaan arini adlh kamis n aku lupe paki bj batik....mmg sgt kucar kacir idup aku....gtu ar klo dok sengsorang...huhuhu kesimpulan nye aku mmg xsesuai dok sengsorg....hehehehe terpaksa g tido umah zila lg malam ni...bukan xmau pegi semalam, tp ujan lebat....huhuhu...aida aku menunggu kepulangan mu hehehe....

3 comments:

Anggerik Hutan said...

ish2 nuru mentang2 housemate merangkap rumate takde..sampai terbabas tido ni....hehehe

nurul said...

heheheh nk wat camne.... mmg kelam kabut la aku ni huhuhu....

an Azita said...

dulu pun penah x mandi x g klas kan..??hehhee..ish....ishish...hehe

 
Blogger Templates by Wishafriend.com