Monday, November 3, 2008

JALAN2 DI TEPENG.........

Hujung minggu lepas, aku n mie ikut wati balik kg die.....fuh...best!!!! Memang terbaik la n yg paling penting wati bwk ktorg g makan cendol, ais kacang, laksa, yong tau foo, popiah n g zoo tepeng...hehehehe tu wajib.... Dah ar tu...mak wati masak pn sedap di tambah ngan ikan belah belakang wati lagi....fuh ....mmg makan xingat dunia la ktorg mase tu.... apapun...Tq untk wati n famili....hehehehe lain kali ktorg dtg la ek,..... kat cni aku ada letak kan bbrp gamba ms ktorg kat cna heehehhe.....

makan cendol yang best.......

kat muzium perak ni heheheh tp msh dlm construction....

best gler cendol n mie laksa ni....walau pn dh kenyang tp pulun gak...erk....best2!!!!

kat taman tasek.....

ni abc yg mmg best gler.....xpenah jmp lg....mak wati blanje...tq makcik...

sebenarnye banyak lagi gamba menarik tp xleh upload dh...

hehehehe aku yg malas nk tg.........papepn mmg best g tepeng aritu...

4 comments:

orangorang said...

saje la tu nak biar orang2 jeles. xpe...xpe...orang2 sabar je tgk makanan tu.

nurul said...

heheheheh dh tau dah mesti jeles nye.........xpe...nnt org2 g mana2 leh ar upload gamba makanan yg best2 plak hehehhe......

Pink Itu Jambu said...

nak tgk lagi byk gambar melawat lah blog saya hehehehehe biar diorg sume jeles kan nuru...

nurul said...

ya...betol2....saya sgt malas nk upload gambo....kat page mie ada lg byk hehehe....

 
Blogger Templates by Wishafriend.com