Wednesday, November 12, 2008

HOUSEMATE/ROOMATE BARU SAYA.....

Ni la haousemate merangkap roomate saya......skang saya dh ddk kat bandar baru sentol....dok menyewa bersama kawan saya ini...name nye Aida....heheheh die pn keje kat jbtn utan........rumah kitotag tu pelik sket....sume orang jenis xske nk bersembang...wat hal memasing....tp...yg menjadi "penyeri" umah tu kitorg la....hahaha ske wat bising..... papepn...bilik ktorg yang paling ceria.......hdp kene slalu gumbira kan..... tp plag xbest klo salah sorang xde..... senyap je...xtau nk wat ape...huhuhu 2 mg lg aida nk g kursus induksi seminggu...huhuhu aku akan ditinggalkan keseorangan...hehehehe tp xmengapa...nsb baik ada jiran dkt.....hahahah zila...bersiap sedia la menanti kehadiran ku huhuhu....

7 comments:

orangorang said...

jangan risau ye nurul, orang2 dah pesan dah kat zila suruh dia jaga nurul.heheheh

Anggerik Hutan said...

waaa nuru mempromosi roomate nampak..hehehe

orangorang said...

nurul,yg paling best kat rumah kite ialah AKU la. xkn ko xperasan.

nurul said...

to orang2- cis perasan la tu best hehehehe.....huhuhuh ok...nnt saya akan menghabiskan masa kat umah die hehehehe....

to anggerik-mesti lah....kate pn roomate.....hehehehe....

Pink Itu Jambu said...

bodek tu aida...mesti nuru da sebab dia promosi ko tuh..so watch out!!!!hahahaha batu api...

sepenuhjiwe said...

cik nurul.... ngntoklah...

nurul said...

to kucingkukuitam- hei mana ada bodek....org2 jgn dengar ckp die....

to ijan- huhuhu apa yg ngantuknye...tido2 ek...

 
Blogger Templates by Wishafriend.com