Monday, June 8, 2009

ESKREM PUNYE PASAL.....

Hehehee kejadian ni berlaku ms kat kenduri kawen kawan aku minggu lepas... hihihi tetiba jek teringat... kat kenduri tu diorg sediakan aiskrim sbg pencuci mulut.... so apa lg... elok ms kitrg makan member2 aku yg lain soh la mntk aiskrim ngan budak pelayan tu.... hehehe malas nk bgn g amik sndri... aku pn pgl la...hehehee ngan senyuman yg plg manje n menggoda aku pn ckp la...'dik...nk aiskrim'... hahahaa bdk tu pn blah... elok die dtg blk bwk 3 aiskrim hehehe... wah..., gumbire aku...pastu member aku yg xpuas ati ckp la kat bdk ni...' aik..xkan 3 je'.... sbb ktrog ada 7 org.... pastu die ckp... ni utk budak2 je,.... hahaha.... sedih je member aku tu... nk wt camne..ko kene bg manje lg senyuman tu hihihi.... tq adik pelayan...dh la comel hehehee.... so...kitrg kongsi la aiskrim yg 3 ni same2... ok la tu kan....

7 comments:

Pink Itu Jambu said...

ceh..aku la org plg x puas ati. tau la muka aku berminyak leh perah2 time tu.jaga la perasaan aku skit.aku nk jugak eskrim free tu.uwaaaaa

orangorang said...

aku bangga jadi kawan ko. x sia2 aku ddk sebelah ko masa tu. aku ingat lagi, mas pun ada mintak tp xdapat.hehehehe

nurul said...

kucing-- hahahhaa...nk wt camne... ko kene bg gaya manje kat adik tu br leh dpt... tp aku kan baik..aku bg gak kat ko hehehee....

orang2-- hehehhe.... kembang dh aku ni.... nk wt camne...kwn ngan org yg comel n manje kan hahahhaaa.... sian mas... smpi ati bdk tu hihihi./...

Sharif John said...

Aku makan 10... x tau plak utk budak2... sori...

nurul said...

owhh...patut la dh abis...ko yg makan ek hehehheee....

kurang pendengaran said...

huish macam mengata aku jer...huhuhhu

nurul said...

lebih kurang la hahahaa.....

 
Blogger Templates by Wishafriend.com