Tuesday, July 20, 2010

Kecelaruan......

Lame tol aku dh tak menulis dlm blog ni...tetibe je pg ni aku rase nk bkk blog..... errmmmmm xtau nk tulis cam ne...tp aku rase xbest gler..... rase bosan sgt....apa la nk jd ngan aku ni.... yang aku tau skang aku rase aku xske ngan keje ni..... dlu aku enjoy gler keje walau byk sgt keje...skang....aku xske.... walau msh kat jbtn yg same tp bahagian dh lain...sume pn baru....aku rindu ms keje kat unit lama... wuaaaaa rase cam nk berenti keje jek.... xske...xske..xske.... kadang2 aku xpaham bler kite mntk keje kene ada qualification cam dip or degree...tp bler keje wat keje yg cam pecacai.,.. kdg2 smp terpiki,.... eh betul ke aku keje pen pegwi ni... huhuhuhu.......b** pn ntah mcm apa2 jek..... b**2 aku dlu gak yg best... eiiiiiii cepatla pindah kan aku dr tempat niiiiiiiiiiiii.......tolongggggggggg..........

1 comments:

ijan baik said...

meh dtg cni meh....

 
Blogger Templates by Wishafriend.com