Friday, September 4, 2009

MY BABY.....

Ari selasa lepas saya sangat teruja kerana telah mendapat 2 baby..... dh lame aku menunggu detik2 ni... akhirnya berjaya gak dapat hehehee baby2 saya sangat besar n comel2 hehehee... dah la tu aktif gler plak tu... namanye BEN n BELLA. Ben sgt pendiam..tp xtau la klo memalam die aktif...tp Bella aktif gler... asyik main je.... smp kene tglkan mainan tu sbb sume housemate aku komen ckp die bsg sgt heheee... sori ye kawan2....

5 comments:

John Iverson said...

Bak sini nk semelih

nurul said...

hahahahaa....byk la ko...

orangorang said...

bkn ben tp Benben

nurul said...

hehehehe btul tu... dh macam ben 10 plak kan... budak gemuks yg sgt malas tu...

Anggerik Hutan said...

hahaha..eee tak suke..gns john nak semelih...aku tak suke je nurul tapi tak sampai nak semelih la...

 
Blogger Templates by Wishafriend.com