Thursday, July 2, 2009

HIDUP YG PENUH DGN KESIBUKAN.....

akhir2 ni aku telah menjadi org yg sgt sibuk la kekonon nye.... mana taknye...mg lepas seminggu g kursus kat perlis...pastu mg ni ada kat opis tp kene setle keje2 yg dh terbengkalai selama seminggu tu...kene bwk kontraktor2 utk lawat tapak la.... dah 2 hari berturut2 ni.... nsb arini satu kwsn batal tp tukar isnin depan... rase mcm dh tukar kerjaya jd jurutera plak hehehe.... pastu mg dpn plak kursus 4 ari kat ULP, Kepong.... blk je ari sabtu tu ada program sek ...kem sehari.... nk mcm2 xtvt plak.... ari ahad sampi selasa plak kene g seminar kat penang plak.... tp yg xbestnye g seminar ni sbb akak ikut....aduhaiiiii...loteh la den... harap2 la aku xjadi pegi... sabtu ahad nye plak kene jd urusetia bola jaring utk sukan nre plak... huhuhu bile la den nk blk kg ni... sori ye opah...along sgt busy...kite wat kenduri 25 @ 26/7 la ek.... hehehee.... ujung bulan plak kawan ku merangkap ex-housemate kawen... hehehe die nikah 31/7/2009...mengambil berkat sempena besday saya hahahaha.... fuh...cukup xtvt sebulan.... bile ms nk berpoya2 ni.....

5 comments:

kurang pendengaran said...

axtiviti aku sebulan setengah di hutan n exam jabatan stat 4.8 hahahah doakan aku hehehe

orangorang said...

tu la....sibuknya u ni. i jugaklah yg kne tinggal kat rumah sorang2. apa nak buat....dah nasib badan kn...

nurul said...

kurang pendengaran- hahaha ko mmg dh jd org utan...nk wt camna kan hihihi.....

orang2- huhuhu esok kamu akan meninggalkan sy selama 2 mg....pasti sy akan dilanda kebusanan....hua...hua....huaa....

Pink Itu Jambu said...

jom poya2 ngan aku ehehehe

nurul said...

jom2....tp bler ek...kamu sgt busy....huhuhuu

 
Blogger Templates by Wishafriend.com