Thursday, February 5, 2009

JATUH....


Cakap pasal jatuh ni teringat cerita pagi tadi...

ms nk g keje dlm train td aku telah memalukan diri sendiri....

aku hampir2 terjatuh di dalam tren...

nsb baik aida n ada 2 pompuan ni berjaya tahan...

tp jatuh gak la kat diorg hehehee...

mmg lawak...malu mmg xleh cite la....

nsb baik xde lelaki ensem kt ctu hihihihi....

aku mmg xleh lari dr jatuh...

g mane2 je mesti nk jatuh... walaupn dh jln ati2...

kadang2 tu aku leh jatuh kat tempat yg mmg xlogik leh menybbkan org jatuh....

mcm mane ek nk mengatasi penyakit kejatuhan ni huhuhu....

8 comments:

orangorang said...

aku salah sorang yg jd penyelamat dlm citer ni...hehehhee......
untung ko ada aku kan...

nurul said...

hehehehe mmg sangat untung....
dh la tu siap kemaskan meja kat opis aku lg.......
sbb tu saya cayangggggggg kamu...muahhhhhhhh...........

orangorang said...

hehhehehehe...
sayang-menyayang...lalalala...
nurul syg saya...saya pun sayang kamu juga

Anggerik Hutan said...

aik kemas meja nurul kat opis..mcm amah dh kamu orang2..
hehehe
nurul2 ssh gak yer asik nak terjatuh jer..hehehe..erm sy ade petua ni..apa kata kamu selalu sediakan tongkat..mayb leh jadi penongkat dikala kamu hendak menyembah bumi..oppssss...:D

orangorang said...

sesekali buat keje amal utk nurul apa salahnya kan anggerik. kesian tgk meja dia yg serabut & menyakitkan mata tu.
skang meja dia dah kemas,harap2 dia xsepah2 kan lg.nurul ni w/pn meja dia sepah tp dh byk improvement berbanding masa kat kolej dulu.korang kena tengok sndr. hehehehee

Sharif John said...

Fall and rise... do not give in to pain...

Pink Itu Jambu said...

hahaha tu penyakit keturunan tuh...

nurul said...

anggerik-jeles la tu org2 tolong kemaskan meje norel...skali skala apa slahnye hihihiii...

orang2- tq orang2...susah2 je nk promot...meje norel tu byk sgt keje...tu yg bersepah...klo tak kemas je hihihi....

john- sakit oooooo jatuh huhuhuuuuu....

kucin- hahahhaa...nk wat camne...u know me better hehehe....

 
Blogger Templates by Wishafriend.com